onsdag 19. august 2009

Første innlegg i norskbloggen:D

Ja da var da denna norskbloggen oppretta etter oppgave fra norsklærer Bjørnar :D
For å si det som det er så ser jeg ikke helt poenget med en blogg og har ikke peiling på hvordan man skal gjøre dette her men gir det et forsøk.

Jeg starter, som de fleste gjør, med litt om meg selv.
Jeg heter da Fritjof og går i Vg2, 2STI. Har vel ikke noen spesielle interesser men driver med mitt.
Kan vel tolkes som en relativt lat person og kan vel til tider få energiutbrudd som kan være sykt irriterende for folket rund :P

Første innlegg i norskbloggen er "Finito" og vi gleder oss masse til neste :D

1 kommentar:

  1. Hei, Fritjof!

    Jo da, du skjønner hvorfor vi skal blogge - jeg fortalte jo det: Vi skal nemlig skrive mer. Og når vi attpåtil kan skrive litt uformelt, er bloggen en plattform jeg tror du vil trives med etter hvert. Ellers er tekst og bilde bra, gleder meg til et "energiutbrudd" i norsktimen:-)

    Bjørnar

    SvarSlett